Współpraca z porównywarkami cen ma swoje plusy i minusy. Warto wiedzieć jak działają, po co są i czy warto z nich korzystać. Mechanizmy porónywarek są różne, nic nie zastąpi własnych obliczeń, no nikt nie zna naszych potrzeb lepiej niż My sami.
Plus to oczywiście jeden z największych w naszym kraju telekomów. Od 3 lat sieć telefonii komórkowej sprzedaje także energię elektryczną, a ofertę kieruje do gospodarstw domowych oraz firm.
Oferty Plusa
Plus proponuje gospodarstwom domowym 2 oferty energetyczne. Pierwsza z nich nosi nazwę „Energia na abonament”. W przypadku wybrania tej oferty Plus sprzedaję prąd w formie abonamentu, który zawiera określony pakiet energii. Rozliczenie ma miejsce co 6 lub 12 miesięcy na podstawie odczytu licznika prądu. Druga oferta, czyli „Energia bez prognoz” to rozliczania na podstawie rzeczywistego zużycia prądu. Plus daje gwarancje niezmienności stawek przez okres nawet 3 lat.
Z Plusem można się skontaktować za pomocą infolinii, która jest czynna przez cały tydzień i 24 godziny na dobę. Na infolinie można się dodzwonić wybierając numer 601 102 601. Plus obsługuje swoich klientów także za pomocą Internetu. Na stronie internetowej telekomu znajduje się specjalny formularz kontaktowy, który umożliwia załączenie ewentualnych dokumentów. Klienci Plusa mogą skorzystać także z specjalnego serwisu o nazwie Plus Online. Serwis ten umożliwia m.in. dostęp do rozliczeń, pobranie faktury elektronicznej. Firma posiada także stacjonarne Biura Obsługi Klienta, które są ulokowane na terenie całej Polski.