OTRZYMUJESZ PRZERAŻAJĄCE RACHUNKI ZA PRĄD?
SPRAWDŹ, KTÓRY DOSTAWCA ZAPROPONUJE CI OBNIŻKI CEN

Wyrażam zgodę na przetwarzanie i przekazywanie danych osobowych zgodnie ustawą z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U. z 2002, Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) na zasadach określonych w Regulaminie oraz akceptuję Politykę prywatności.

eBOK Enea

Enea wzorem innych sprzedawców energii elektrycznej także wdrożyła elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Od ubiegłego roku z tego narzędzia mogą korzystać wszyscy klienci Enea.

 

 

Jak się zarejestrować w eBOK Enea?

Wystarczy wejść na stronę sprzedawcy https://ebok.enea.pl/zarejestruj i podać następujące dane:

Klient indywidualny

Klient biznesowy

Jak się zalogować w eBOK Enea?

Należy wejść na stronę https://ebok.enea.pl/logowanie i podać adres e-mail i hasło.

Co można załatwić w eBOK Enea?

W eBOK Enea klient ma dostęp do wszystkich rachunków za energię, do historii płatności i odczytów licznika prądu oraz do salda konta. Za pomocą tego narzędzia można uregulować opłaty za prąd czy złożyć reklamacje rachunku. W eBOK można na bieżąco śledzić zużycie energii oraz status zgłoszeń/spraw/reklamacji/skarg. W elektronicznym Biurze Obsługi Klienta można znaleźć informacje o zawartej umowie, grupie taryfowej, punkcie poboru energii.

Zobacz ile możesz zaoszczędzić na rachunkach za prąd!
To łatwe i proste - uzyskaj bezpłatną wycenę już dziś!
sprawdź